1.11.2014

Podwójne LBA!!! :D :D :D

Hejo! ;)
Co tam u Was słoneczka? U mnie wspaniale, wczoraj świetnie się bawiłam, ale jest jeszcze jedno: mniej więcej tydzień temu ♥ Fedemiła Forever i Diecesca 4ever ♥ nominowały mnie do LBA! Dziękuję Wam kochane <333 
Ok, no to teraz pytania od Fedemiły Forever <333


1. Jak to się stało, że zaczęłaś oglądać Violettę?
 Gdy Violetta pojawiła się na Disney Channel, ja o tym nie wiedziałam, gdyż tego programu nie mam :(. Dowiedziałam się o niej od koleżanek, które wtedy miały na jej punkcie niezłego fioła, tak jak ja teraz xq. Zaczęło się od zwykłego albumu z naklejkami postaci z serialu, aż do dziś ;)
 
2. Ulubiona postać z naszego fioletowego serialu?
 Uwielbiam i Leona i Violettę. Natomiast na drugim miejscu (Vilu i Leoś są na pierwszym) jest Francesca :)

3. Ulubiona piosenka?
 Jeśli chodzi o Violettę to jest ich bardzo dużo, lecz wymienie te, które najbardziej wpadły mi w ucho. Jest to: Podemos, Nuestro camino, Te creo, ostatnio En mi mundo, On beat... XD
 
4. Najlepszy przedmiot w szkole.
 Zdecydowanie jęz. angielski ;)

5. Z jakiego jesteś województwa?
Z zachodniopomorskiego
 
6. Ulubione paringi?
Leonetta <333
7. Oglądasz Violetta 3 po hiszpańsku czy czekasz na polskie odcinki?
 Czekam na polskie :)
 
8. Jest postac, której nie lubisz?
Tak, Diego i Lara
 
9. Wypisz w kolejności od tego którego najbardziej lubisz do tego , którego najmniej - Facu, Toti, Jorge , Rugg , Samu, Xabiani , Damien , Diego
 1.Jorge ♥
2.Rugg
3. Xabiani
4.Facu
5.Toti
6.Diego (jest przed samu, bo V3 jest fajny :) )
7. Samu
8.Damien (to jest jedno wielkie blee, bez urazy dla fanek)
 
10. Znasz osobiście jakieś V-lover?
Yyy... Dziewczynki z pierwszych klas i moja koleżanka.
 
11. Czytasz moje opowiadanie?
No pewnie! Co to za pytanie!?! Jest świetne. :)

A teraz pytania od Diecesci 4ever.


1. Laptop vs komputer
U mnie jest tak: laptop szybciej działa, lecz komputer ma więcej pamięci. 

2. Miałaś/eś bloga na pingerze?
Nie

3. Ile masz lat?
12, wiosną 13 :)

 
4. Daj gifa.
 

5. Daj ulubioną focię.
Jest ich wiele. Łap jedną z nich!
 


6.Jaką parę lubisz najbardziej?
No, oczywiście, że Leonettę ♥

7. Kto jest twoim mężem?
Jorge ♥ 
 

8. Jaki jest twój ulubiony blog?
Mojej siostrzyczki: Fedemiły Forever ♥
 
 
A teraz pytania ode mnie:
1. Co Cię natchnęło do założenia bloga? 
2. Lubisz czekoladę?
3. Ulubiony dzień tygodnia?
4. Tablet vs komórka
5. Ulubiona piosenka?  
6. Najwazniejszy moment w twoim życiu? 
7. Masz swoją drugą połówkę?
 
Nominuję:
 
Jeszcze raz dziękuję <333 
Jeśli są błędy - przepraszam, poprawie później ;) 
  

12 komentarzy:

  1. Dziękuję kochana <3 A ten piątek to był niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje =) W tym momencie chciałam wybitnie wstawić wykrzyknik po spacji, mondrze... No nie, foch forever. Chociaż Ci wybaczę... Moim zdaniem trzeciosezonowy Diego jest dziwny i już go tak nie lubię. Ja zawsze jestem za mniejszością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nmzc :*
    Graty nominacji :)
    Piękny gifek
    Czekam na wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki nominacji
    Zapraszam do mnie
    Jestem nowa i miło mi będzie jak wpadniesz i po komentujesz
    Boski blog <3

    OdpowiedzUsuń