14.02.2015

Znowu przepraszam :(

Przepraszam, przepraszam, przepraszam! :c
Jest mi źle. Kocham tego bloga i Was <333
Ale, no właśnie. Znowu zawiodłam, znowu obiecywałam,
znowu nie dotrzymałam słowa.

Posta nie było przez prawie miesiąc. Czuję się okropnie z tym. Was no, już nie ma tutaj. Ale to tylko moja wina. Nie komentowałam u Was, a prosiłam o wiele. Teraz już tak serio ZACZĘŁAM komentować u Was. Nie u wszystkich, ale dajcie mi czas ;) Zrobiłam listę, tak aby o nikim nie zapomnieć.
Mam problem z bloggerem. Utworzyłam zakładkę "kontakt" i nie pojawiła się niestety na blogu :( A chciałam jeszcze zakładkę z Waszymi blogami. Blogger nie współpracuje ze mną, tak jakbym chciała :/

Przepraszam, że nie ma rozdziału :( Męczę się z nim od kilku tygodni.
Na szczęście wpadł mi pewien pomysł :D.
To będzie 15 rozdział :D WOW :D

No i jeszcze jedna wiadomość.
Mam prawie 7 tysięcy wyświetleń.
Od jakiegoś czasu planuję niespodziankę na 10 000 wys. :D
Okey, nie zanudzam.

Tutaj, pod tym postem możecie napisać mi swoje blogi ;)

Jeszcze raz bardzo przepraszam 
Kocham Was misiaczki ;*



3 komentarze:

  1. Synku, wróciłaś na bloga. Już się zaczynałam martwić xd
    Dobra, jest jeden komentarz... Może być też drugi. (oj Marta, jakim ty jesteś żydem, ciagle coś chcesz, było Cię jednak zablokowac)
    http://dreams-about-friend.blogspot.com/
    Niespodzianka... Nowy wyglad? OS? Hmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że jeden, ale bd drugi mamoo.
      No nie wiem... Nie powiem nic :D
      Dzięki za koma :)

      Usuń
  2. Ja nie zapomniałam o blogu (tylko neta nie miałam :( ) gratuluję wyświetleń i cieszę się że wróciłaś siostrzyczko. Ja też muszę wrócić do swojego bloga
    Buziaczki:***

    OdpowiedzUsuń