15.03.2015

VIOLETTA LIVE - AKCJE KONCERTOWE



Heyoo!
Tak jak mówiłam w rozdziale niżej, piszę jeszcze jednego posta w tym miesiącu (chyba) :D.
Dotyczy on Violetta Live. Jest bardzo ważne dla tych, którzy jadą 29 marca 2015r. do Łodzi na koncert, gdyż Violetta Polska, Violetta 2 Polska i Violetta 3 Polska zorganizowały akcje koncertowe. Jeżeli będziemy je rozpowszechniać są duże szanse na to, że wyjdą :D A myślę, że każdy by chciał, aby obsada nas na długo miło zapamiętała. No, więc zacznijmy :D.

ooo    - Akcje koncertowe na godzinę 14.30

oooo  - Akcje koncertowe na godzinę 19.00

oooo  - Akcje koncertowe na obu koncertach

PROSZĘ PAMIĘTAĆ O TYCH KOLORKACH NA GÓRZE, ŻEBY NIE POMYLIĆ!!!

En Gira - Bierzemy na koncert FIOLETOWE kartki, a na pierwszej piosence, czyli En Gira wystawiamy je do góry.

Voy Por Ti - Tutaj NA OBU KONCERTACH włączamy lampki w telefonach i machamy xD 

Yo Soy Asi - będzie tu pojednanie Diego i Leona., więc krzyczymy A-MI-GOS  A-MI-GOS (Przyjaciele, przyjaciele) 

Te esperare  - Robimy to samo co na Voy Por Ti, czyli włączamy lampki w telefonach.

glowstickOn Beat - Przełamujemy glowsticki, czyli to coś świecące obok :D i szalejemy!

Soy Mi Mejor Momento - Po piosence, gdy ma być pocałunek Leonetty krzyczymy BE-SO!

Ser Mejor - Trybuny zabierają ze sobą białe kartki, a płyta czerwone. Na piosence Ser Mejor podnosimy do góry nasze kartki i tworzymy polską flagę!

En mi mundo - Śpiewamy pierwszy refren po polsku. (Nie uważam to za super pomysł, ale to nie ja to wymyśliłam).

En Mi Mundo - I tutaj mam problem, bo nie wiem, na których koncertach... Ale Pierwsze dwa sektory wyciagają serduszka. Sektory B białe, a sektory A czerwone. Zdjęcie poniżej:
 
Zdjęcie wzięłam z bloga violettasezon3pl.blogspot.com



 
 


Miło by było aktorom gdybyśmy pozostawili po sobie jakiś ślad. Do 23 marca wysyłajcie na  pocztę e-mail violetta2polska@onet.pl waszą pracę dla obsady. Chodzi o najzwyklejsze rysunki, które oddałyby waszą radość z ViolettaLive w Polsce! Możecie nakleić swoje zdjęcie! Wszystko zostanie wydrukowane i złączone w książce, którą zrobi Vilu4Ever. Książka zostanie przekazana osobie, która posiada M&G i przekaże ją aktorom.
Na koncercie o godzinie 19:00, po ostatniej piosence (Libre soy) wszyscy śpiewamy refren piosenki, którą uwielbiają aktorzy a mianowicie ,,Ser mejor", natomiast o 14:30 zaśpiewamy ,,Ven y Canta". Kto wie może obsada wyjdzie aby z nami wspólnie zaśpiewać?
Przed finałową piosenką En Mi Mundo krzyczymy VIO-LE-TTA!
Jak na razie to wszystko.
Co prawda nie wszystkie akcje mi się podobaja, ale ja tylko chcę rozpowrzechniać, aby każdy kto jedzie na VL wiedział o akcjach. Tym więcej osób tym większa szansa na to, że się uda. Jeszcze jedna bardzo ważna informacja. Proszę, jeśli macie możliwość, przynieście więcej glowsticków, czy kartek. Jeśli siedzicie np. na trybunach i macie białe kartki weźcie ich więcej i dajcie osobom obok.  Wszystkie akcje są z tych trzech wymienionych na poczatku blogów. Kliknijcie na nie, a wyświetli Wam się dany blog.
Post prawdopodobnie będzie aktualizowany. Dobrze by było gdybyście je odwiedzili, a szczególnie o tych akcjach, bo tam jest troszkę więcej informacji ;)
Proszę także o spamowaniu gdzie tylko się da o akcjach ;D
To chyba na tyle :D
powodzenia i paa ;*
 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz