22.05.2015

Koniec?

Brak weny, czasu...
 Brak chęci,
pomysłów.
 Szkoła, moje lenistwo
 i to poczucie, że pisanie nie jest dla mnie.
 
 
Koniec bloga?
Koniec opowiadania?
Koniec moich wypocin?
Koniec nudów?
 
 
 
 
 
 
 
 
Nie! :)
 
Tak, początek pewnie Was zaskoczył xD Przepraszam :D
Jak pewnie już zauważyliście, albo i nie, baaardzo długo mnie tu nie było.
Chwila? Trzy miesiące? Oj... :(
Ale to wynika tylko i wyłącznie przez to co napisałam na początku.
Czyli brak weny, chęci, lenistwo i szkoła.
To ze sobą w ogóle nie gra :P
Ale...
Chcę zacząć nową, inną historię.
Ta mnie znudziła i nie była dokładnie przemyślana.
To był taki zapał, żeby pisać, ale nie było wtedy pomysłów na np. rozdział 17 :(
Wiem, że chcielibyście tamtą historię, ale ja mówię "Nie" :(
Nie dawałam tez ankiety, bo ja nie chcę pisać tamtej.
Nie napiszę epilogu, bo nie mam pomysłu, a zawsze mogę do niej wrócić :)
Także wszystkiego dowiecie się... Ehem... No nwm xD
Prolog mam prawie napisany.
Tylko boję się, że z tym opowiadaniem nie wyjdzie i będzie dupa.
Trzymajcie kciuki ;*
Kocham Was ;*
Mam nadzieję, że się nie rozczarowaliście :)
 


1 komentarz: