19.12.2014

Notka + coś, co może Was ucieszyć =D

Heyooo! =D
Nie chcę Was zanudzać, ale powiem tylko, że zrobiłam "Zapytaj bohatera".
Tak, więc zapraszam do zadawania pytań =D
Ale na początku proszę o przeczytanie tego, co jest tam napisane :)
 
 
 
 
 
 Dzięki tej wiadomości, o której nie dawno się dowiedziałam, a raczej przeczytałam od razu poprawił mi się humor.
Mianowicie, ponieważ nie mam aska (i jak na razie nie mam zamiaru go zakładać) napisałam do Jorga anonimowo.
 
 
Tak napisałam: "Polonia te amo Jorge!
 
Zrobiłam to dziś rano. No i przychodzę ze szkoły wchodzę na jego ask i widzę odpowiedź!!!
 
"Saludos a Polonia!"
 
czyli
 
Pozdrowienia dla Polski!
 
Aaaaaa! Kto ma ochotę skakać wysoko pod sufit???
 
:D :D :D :D :D :D :D
 
 
No i oczywiście nasz kochany Jorge ma dziś urodzinki!
 
 
Feliz cumpleaños Jorge! <333
 
 
 
 
No to tyle co chciałam Wam przekazać i mam nadzieję, że ta wiadomość Was ucieszyła, bo mnie bardzooo =D
 
 
 
Buziaczki,
Julia Verdas <333
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


7 komentarzy:

  1. Tak jak ja. Życzmy sobie wszystkiego najlepszego <3 Cieszę się Twoim szczęściem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, masz dzisiaj urodzinki?
      No to wszystkiego najlepszego! Zdrówka, powodzenia w blogowaniu i wieeeelu czytelników :D
      Nie długo zacznę czytać Twojego bloga, bo jak narzie nic nie łapię :D
      No to
      Sto lat, sto lat! Niech żyje, żyje nam! Jeszcze raz, jeszcze raz, niech żyje, żyje nam... Niech żyje nam!!! A kto? Marta! :*

      Usuń
  2. Oh Jorge 100 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 latek!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. *o* jak fajnie, pozdrowił Polskę.
    Mój kochany mąż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Yey
    Jorge pozdrawia naszą Polskę!
    No i spóźnione najlepszego Jorge
    No i Marta!
    Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę tej daty
    A z nowej zakładki chętnie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak piszczałam w domu z radości :D
      Dzięki :D
      A teraz baaardzo Cię proszę, abyś weszła TU:
      http://newleonetta.blogspot.com/2014/12/jesli-juz-tu-trafiesas-to-prosze-pomoz.html

      Bardzo ważne!!!
      Proszę pomóż
      Zaangażujesz się? Masz gg? Napisz!

      Usuń