30.09.2015

Brak rozdziału przez najbliższe dwa tygodnie!

Przepraszam, że rozdział trzynasty jeszcze nie pojawił się na blogu :( Jak zawsze powinien być w niedzielę wieczorem lub z małym opóźnieniem, ale niestety nie uda mi się go dodać w tym tygodniu.

Mam do przeczytania DWA tomy "Krzyżaków" na 19 października, a nawet nie zaczęłam pierwszego (tak, powodzenia Julka -,-) Nie ma to jak dowiedzieć się dwa tygodnie przed terminem o dwóch tomach.
Nie zanudzam.

Uwaga! Rozdział trzynasty powinien pojawić się w niedzielę 18 października lub po 19 października. Uwierzcie mi, że łamie mi się serce :( Wiem, że tak czekacie i że tak bardzo chcecie, ale jak nie będę czytać to dostanę szlaban na tele :(

Do tego tą notkę piszę na przerwie, bo w domu nie będę mieć czasu :(

Jeszcze raz przepraszam i mam nadzieję, że będziecie na mnie czekać :)
Rozdział napisany juź w połowie ^^ Piszę sobie po trochu na długiej przerwie i w autobusie. Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie :)

Kocham Was misie
i do zobaczenia ;*

8 komentarzy:

  1. Z mojego gimnazjum wycofali krzyżaków :D Kiedy wszyscy narzekają, ja czytam sobie na luzie Syzyfowe prace :*
    Mi na razie nie dokucza brak czasu. Wyprowadziliśmy się jakieś pięć kilometrów od mojego osiedla i w tym miejscu nikogo nie znam- i tak od trzech lat :( za daleko, żeby spotkać się ze znajomymi w tygodniu, więc jestem gdzie jestem i robię co robię.
    No nic, to czytaj- a co do rozdziału- nie jest to nie do wytrzymania :P Będzie dobrze.

    Buźki :)

    Red♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, przykro mi :(
      Serio?? Wycofali u ciebie Krzyżaków?
      Szczęściara :D
      Kocham :*

      Usuń
  2. O boże kochana współczuję ja miałam Krzyżyków w zeszłym roku i to jakaś męczarnia normalnie.
    Nie martw się poczekam na ciebie i na rozdział.
    Czekam z wielką niecierpliwością i powodzenia z Krzyżakami.
    Buźka :*** i czekam na next.
    Do zobaczenia.
    Całuski <3
    Karolaaa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję bardzo ♡
      Krzyżacy nie są tacy źli jeśli chodzi o książkę. Tylko długo się ją czyta ;/
      Buziaczki ;*

      Usuń
  3. Kochaniutka tu jortini <333333.Czytam Twojego bloga bo jak już wiesz masz niesamowity talent,wobrażnię,wrażliwość,delikatnośc,ciepło,romantyzm i potrafisz tak wpaniale przekazywać uczucia bohaterów i,ukazać ich wnętrza,myśli dlatego tak łatwo się wczuć.jakbym oglądała film ,z niecierpliwością czekając na odcinek którego nie mogę się doczekać.Masz też taką łatwośc w przelewaniu słów na papier,Potrafisz zbudować napięcie ,co bardzo wciąga<33333 Czekam kochana <33333Miłego dnia Ci życzę <3333Gorące buziolki)******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejuu... ♡♡♡ Dziękuję misia :c
      Jakie to kochane :c ♡♡♡
      Ale ty chyba nie widziałaś dobrze napisanego opowiadanie. W porównaniu do innych to naprawdę jest dno :P
      Ale bardzo dziękuję za miłe słowa ♡♡♡
      Kocham ;*
      Rozdział cały czas w trakcie pisania :)
      Buziaczki ;*

      Usuń
  4. Czy Ty robisz te słynne meny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Zapewne chodzi ci o Carmelle. Tutaj masz linka do jej aska: https://m.ask.fm/carmellecauviglia
      Pozdrawiam ;*

      Usuń