18.10.2015

20 000!!!

Ok. 3 miesiące temu na blogu wybiła mi ta wspaniała dziesiąteczka. Z każdym dniem patrzyłam jak te cyferki rosną i rosną, aż pewnego nudnego, szkolnego dnia, gdy na przerwie włączam telefon... Wciskam bloggera i ukazuje mi się niezwykła liczba: 20 000!!! Powiększam sobie ekran. Myślę: "oślepłam chyba".
Po prostu nie mogłam w to uwierzyć. To niewyobrażalna liczba w moim mózgu. NIGDY się tego nie spodziewałam, a jednak :o.
Ja nie jestem pisarką. Jestem zwykłą trzynastoletnią dziewczyną, która pewnego słonecznego, wakacyjnego dnia pomyślała, że te opowiadania, które trzyma w zeszyciku przeleje na bloggera i pokaże światu. I tak oto jestem! Może nie jest to coś, co zachwyca, ale dzięki waszej obecności i komentarzem wiem, że lubicie to co piszę :) I daje mi to takiego kopa w dupe... :P
Chciałam Wam z całego serduszka podziękować za te wyświetlenia ♡♡♡ Bo naprawdę. 10 000 w 3 miesiące to rekord na tym blogu :o
DZIĘKUJĘ KOCHANI♡♡♡ JESTEŚCIE NAJLEPSI! ♡♡♡
Z okazji tylu cyferek mam dla Wa dwie niespodzianki - bo 2 na początku wyświetleń :P
Z czego nie wiem, czy ta jedna wypali xD
Dam na razie pierwszą :)
1. Chciałam zorganizować konkurs :D
Myślałam nad tym, co wcześniej nie wypalił :c Ale może ktoś by chciał? :)
Napiszcie, proszę. Konkurs na wiedzę o Tini :)
W skrócie: Jest ok. 20 pytań z odpowiedziami a, b, c i d z czego tylko jedna jest poprawna ;)
Lub
Konkurs na One Shota.
Co wy na to? Chcielibyście wziąć udział w którymś konkursie? W którym? Jakie chcielibyście nagrody?
Jeszcze raz dziękujęJesteście wspaniali ♡ Najukochańsi czytelnicy na calutkim świecie Kocham Was bardzo mocno ! ;*


Termin rozdziału się przedłuży.
Bardzo przepraszam :(

3 komentarze:

  1. Gratuluję wyświetleń!!
    Należą ci się za ten kawał dobrej roboty!
    Naprawdę świetnie piszesz i wspaniale ci to wychodzi ^^
    Ja może wzięłabym udział w konkursie na one shota...
    Kocham ♥
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♡
      O! Jak się uzbiera więcej osób to zrobię taki konkurs :)

      Usuń
  2. Gratki :* Z chęcią wezmę udział w obu konkursach haha :* Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń