18.03.2016

Pomożecie? :)



Trochę nietypowy tytuł posta, ale proszę, czytaj do końca :)

Jeśli będę Was potrzebować, będziecie?

Takie pytanie sobie zadałam jakiś czas temu, widząc nominacje do #ViolettaBlogAwards na blogu Violetta 2 Polska. Nominowały mnie dwie osoby, za co jestem im bardzo wdzięczna. Dziękuję ;* Oczywiście na razie to tylko nominacje i nie liczy się tu ich ilość :D To dla mnie ogromna radość. Widząc ten post, na najlepszym blogu o nowościach z życia naszych wspaniałych aktorów serialu "Violetta", nie spodziewałam się, że w ogóle ktoś o mnie pomyśli. Jestem ogromnie szczęśliwa. Nominowały mnie te osoby do kategorii:

1. Najlepsza autorka
2. Najlepsza fabuła
6. Najsłodsza para - Leonetta
8. Najlepszy bohater - Leon
9. Najlepsza bohaterka - Violetta
11. Blog roku
12. Znienawidzona postać - Nauczyciel od plastyki i Lucy
13. Najbardziej kreatywna fabuła

Tak, nie ma kilku numerków, nie jest to przez przypadek :P Taka jest numeracja na tamtym blogu, a ja po prostu wypisałam te numerki, do których nominowały mnie te osóbki <3
Dziękuję z całego serduszka. 

To były nominacje. Teraz liczy się głosowanie. Teraz jest głosowanie. Zależy mi bardzo, aby ten blog się rozwijał. Moim jednym z największym marzeń jest, żeby tego jedynego, mojego najważniejszego bloga odwiedzało coraz więcej V-lovers. Myślę, że jest do tego okazja własnie teraz. Poprzez głosowanie. Nagrodą dla zwycięzcy jest promowanie jego bloga na blogu "Violetta 2 Polska".

Czas macie do wtorku 22 marca :)

Proszę :( Jesteście mi teraz bardzo potrzebni. Potrzebni do spełnienia marzenia. Może byłaby to dla Was miła satysfakcja? Jeśli chcielibyście mnie wesprzeć i pomóc to zagłosujcie na mnie i na mojego bloga! :D :D :D







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz