19.08.2016

Dwa latka bloga!


Kochani! ♥

Dzisiaj dwa lata temu (19 sierpnia 2014r.) powstał ten blog. Początkowo miał nazwę "Wieczna miłość nowej Leonetty".  Trochę dziwnie brzmi, prawda? Zaczęłam pisać pierwsze opowiadanie, ponieważ chciałam spróbować swoich sił w czymś nowym. Dokładnie pamiętam, jak się męczyłam z bloggerem. Kompletnie nic nie wiedziałam: gdzie są zakładki, jak zrobić, żeby pojawiły się na blogu, ustawienia, tło... Na szczęście zdążyłam wtedy poznać osoby, które mi w tym pomogły :) No i pisałam sobie to opowiadanie, które jednak szybko skończyłam, bo na 16 rozdziale, a historia nie miała nawet epilogu. Po prostu skończyłam. Nie miałam już pomysłów, wątki były wymyślane spontanicznie (teraz w sumie też, ale bardziej je opracowuje ;) ), przez co się gubiłam. 
Potem była duża przerwa i przestałam pisać. W końcu któregoś dnia przyszedł mi pomysł i postanowiłam nie kończyć, zostawić to opowiadanie, takie jakie jest i zacząć nowe :D
29 maja 2015r. ukazał się prolog nowego opowiadania wraz z nowym tytułem bloga, który istnieje do dziś "I Love You - Leonetta". Aktualnie ukazały się 33 rozdziały. Jestem z siebie dumna, bo myślałam, że będzie tak samo, jak z poprzednią historią. 
Znalezione obrazy dla zapytania Two years of my blogChciałam Wam kochani czytelnicy i komentatorki (nie wiem, kto czyta, ale wiem, że komentują dziewczyny :P) bardzo, ale to bardzo podziękować z całego mojego serduszka za to, że jesteście ze mną przez całe te dwa lata. Niektórzy odeszli, inni zostali. Nie ważne. Cieszę się, że mam w was wsparcie. Widzę to po komentarzach i wyświetleniach ♥ To naprawdę bardzo motywuje. No bo, gdybyście nie komentowali, pewnie już dawno bym skończyła z blogiem :/
To, co razem do tej pory osiągnęliśmy:
- 117 postów
- 19 obserwatorów
- prawie 77 000 wyświetleń
- 979 komentarzy 
Czytają: Polska, Niemcy, Wielka Brytania, Hiszpania,
 Stany Zjednoczone, Kenia, Francja, Rosja, Holandia i Włochy 

Dla mnie to coś niesamowitego, bo decydując się na bloga, nie spodziewałam się tego wszystkiego. Jak na razie blog jest aktywny, ma dwa latka :D
 i nie zamierzam go usuwać, bo za dużo dla mnie znaczy ♥ 

Chciałam z tej okazji zmienić szablon bloga. Nie jestem teraz w stanie powiedzieć, kiedy on będzie i, czy w ogóle będzie :P Czekam na posta mojej ulubionej szabloniarki, od której mam ten szablon ♥ Wtedy złożę zamówienie i zobaczymy, czy się uda :)

Jeszcze raz dziękuję, jesteście najlepszymi czytelnikami na świecie! ♥♥♥


Wasza Niunia Verdas :)




10 komentarzy: