28.02.2016

100 faktów o mnie



1. Mam na imię Julia.
2. Znajomi mówią do mnie: Juluś, Julcia, Julka, Julek (kiedyś było jeszcze Julian xD).
3. Urodziłam się 30 kwietnia 2002 r.
4. Chodzę do 1A gimnazjum.
5. Mam najlepszą klasę w szkole ♡
6. Mam 7 młodszych kuzynów, 5 starszych kuzynów i 5 starszych kuzynek, a niedługo będę mieć pierwszą młodszą kuzynkę ♡ (zawsze mówię inną liczbę moich kuzynów, bo nie mogę ich zapamiętać).
7. Mam 1 siostrzenicę, dwie bratanice i trzech siostrzeńców. To moje małe misie *-*
8. Kocham dzieci.
9. Jestem jedyną księżniczką (tak na mnie mówią) moich babć i dziadków.
10. Gdy byłam mała chciałam zostać nauczycielką, opiekunką, przedszkolanką lub pisarką.
11. Aktualnie chcę dubbingować bajki.
12. Pisać opowiadania zaczęłam w drugiej klasie, gdy miałam 8 lat.
13. Nauczyłam się czytać w wieku 6 lat.
14. Długo bawiłam się lalkami.
15. Jak byłam mała to chciałam mieć chomika
16. Mam psa, który wabi się Teo/Teoś. Urodził się dziesięć dni przede mną, tyle że 8 lat później - 20 kwietnia 2010 r.
17. Wszystkich sztuczek, a jest ich dość sporo to ja nauczyłam mojego psa.
18. Zawsze, gdy Teoś jest smutny lub się boi przychodzi do mnie.
19. Nie mam rodzeństwa.
20. Zawsze chciałam mieć starszego brata i młodszą siostrzyczkę :c
21. Odkąd byłam mała chciałam mieć na imię Nikola.
22. W przedszkolu na urodziny od kolegi dostałam różę.
23. Uczyłam kolegę liczyć do 100 w przedszkolu.
24. Gdy miałam ok. 7 lat zgubiłam się w Realu xD
25. Umiem jeździć na rowerze, rolkach, łyżwach i nartach.
26. Umiem pływać.
27. W wieku 7 lat chodziłam na tańce.
28. Rok temu chodziłam na zajęcia plastyczne.
29. Przez miesiąc czasu chodziłam na dodatkowe zajęcia z jęz. Hiszpańskiego, ale zrezygnowałam przez nauczycielkę.
30. Chodziłam na tenis stołowy.
31.  Było mi smutno po wyjeździe mojej cioci z kuzynami po wakacjach i tak się zaczęła moja historia z blogiem.
32. Uwielbiam czekoladę.
33. Moją idolką jest Martina Stoessel.
34. Moimi mężami jest Jorge Blanco i Leon Verdas ♡
35. Mam dwie (w nieinternetowym życiu) przyjaciółki.
36. Jedna z moich przyjaciółek prowadzi bloga z opowiadaniem o Bars and Melody, w którym jestem jedną z głównych bohaterek o imieniu Vivienne.
37. Gdy uczyłam się jeździć na rowerze wjechałam w drzewo.
38. Założyłam bloga 19 sierpnia 2014r.
39. Mam słomiany zapał, dlatego wahałam się co do założenia bloga.
40. Ostatecznie blog to najlepsza decyzja w moim życiu.
41. Szkoła zabija -,-
42. Moim ulubionym kolorem jest różowy.
43. Swoich kuzynów traktuję jak najukochańszych braci.
44. Nienawidzę lekcji j. polskiego.
45. Lubię panią od Niemieckiego.
46. Zawsze po lekcji Angielskiego boli mnie głowa.
47. W przedszkolu bardzo często chorowałam, za to teraz bardzo rzadko.
48. Moją ulubioną bajką były "Teletubisie", którymi mój tata już rzygał xD
49. Nie lubię kłamać i nie robię tego często.
50. Mam włosy do łopatek.
51. Mam brązowe włosy i brązowe oczy.
52. Ważę 40 kg przy wzroście 160 cm.
53. Kiedyś znajome z klasy mówiły mi, że jestem anorektyczką na podstawie mojej wagi, co było dla mnie bardzo przykre.
54. Nie odchudzam się i nie stosuję różnych diet. Wszystko jem, tyle że czasami mama zrobi jakieś bardziej zdrowe jedzenie niż kotlet z ziemniakami :D
55. Uwielbiam obiady mojej babci, a zwłaszcza rosół z jej własnej roboty makaronem. Taki rosół to ja potrafię zjeść cztery miski.
56. Kocham czekoladę "Milka Daim"
57. Nie lubię się kłócić, bo nigdy nie wiem co mądrego odpowiedzieć.
58. Wolę rozmawiać z kimś pisząc przez telefon niż rozmawiać w cztery oczy.
59. Jestem bardzo nieśmiała
60. Podziwiam się, że w ogóle zagadałam do dziewczyny,  która siedziała obok mnie na Violetta Live.
61. Byłam na Violetta Live 29 marca w Łodzi na godz. 19.00
62. Boję się, że moja nieśmiałość nie minie. To okropne!
63. W klasie tylko dwie osoby wiedzą, że lubię Violettę.
64. W 6 klasie pewna osoba stanęła przeciwko mnie i moich 4 koleżanek. Jednak to ja byłam najbardziej upokarzana przed całą klasą. To,  co mówiła było żałosne, ale nawet wtedy nie umiałam się odgryźć.
65. Nie mam chłopaka.
66. Nie raz płakałam przez różne osoby.
67. W podstawówce co rok miałam czerwony pasek na świadectwie.
68. Nie lubię czarnych żelków.
69. Staram się być dla każdego miła. Nawet jeśli kogoś nie lubię.
70. Ciągle się uśmiecham.
71. Potrafię obrócić się do koleżanki siedzącej z tyłu w ławce i bez powodu się uśmiechnąć.
72. Najśmieszniej jest na religii.
73. Każdy mój weekend wygląda tak: wstaję, myje się, jem śniadanie, uczę się, uczę się, uczę się, uczę się i idę spać.
74. NIENAWIDZĘ się uczyć, ale moi rodzice mają jakiegoś świra i oni by chcieli, żebym siedziała nad lekcjami jakby to była moja pasja. Nie.
75. Gdy byłam mała na piżamę mówiłam "Pipamka", hulajnoga to było "Hujanoga" ^^, a kocham Cię "Komcie, komcie".
76. Zawsze staram się innym pomagać, chyba że naprawdę nie mogę z jakiś powodów.
77. NIENAWIDZĘ, gdy niektórzy sąsiedzi z bloku nie odpowiadają mi na "Dzień dobry" mimo, że się na mnie patrzą. Ale nie, oni idą dalej.
78. Lubię rysować. Narysowałam kilka rysunków Tini.
79. Moje drugie imię to Izabela po mojej najlepszej cioci ♡
80. Nosiłam okulary, ponieważ nie widzę z daleka.
81. Od kilku miesięcy noszę soczewki na noc, dzięki którym nie muszę w dzień nosić ani okularów ani soczewek i bardzo dobrze widzę :)
82. Planuję nosić aparat ortodontyczny.
83. Jestem marzycielką.
84. Mam porąbane sny.
85. Potrafię nie mówić nic przez jakiś czas w gronie znajomych, bo zaczynam myśleć nad fabułą swojego opowiadania. Jednym słowem - lubię ciszę.
86. W moim pokoju jest pełno Violetty *-*
87. Chciałabym w te wakacje pojechać gdzieś za granicę.
88. Boję się pająków.
89. Jestem bałaganiarą.
90. Nie umiem rozplanować sobie dnia.
91. Narzekam tylko wtedy, gdy mnie coś boli, nudzi mi się lub się nie wyśpię.
92. Na feriach byłam w Zieleńcu i jeździłam tam na nartach
93. W zeszłym roku w ferie razem z koleżankami zostałyby zamknięte w bawialni i wypuszczono nas dworem xD Więcej opowiem wam kiedy indziej :D
94. Nigdy nie powiedziałam złego słowa o idolu, przy kimś, kto właśnie go lubi.
95. Szanuje zdanie innych.
96. Z koleżankami w szkole często wspominamy czasy przedszkola. Było wtedy tak wspaniale ♡
97. Na święta kiedyś dostałam lalkę i dałam jej na imię Weronika, bo moja przyjaciółka miała tak na imię :D
98. Spodobała mi się ostatnio piosenka "Love Yourself" Justina Biebera i "Happy End" Sylwii Przybysz.
99. Moim marzeniem jest spotkać swoich idoli.
100. Jeden rozdział zajmuje mi ok. 4/5 godzin.


Wow :o
Na początku myślałam, że nie wymyślę zbyt dużo, ale udało się! :D
Gratuluję tym, którym chciało się to czytać! :*


Powyższe punkty nie miały na celu chwalenia się, czy tym podobne. Po protu to są o mnie fakty.

Pomysł zainspirowany postem autorki bloga http://fedemila-4ever.blogspot.com/

10 komentarzy:

  1. No powiem Ci że masz bardzo ciekawe życie :D
    I jak tak czytałam te wszystkie fakty o Tobie to stwierdziłam że jesteś troszkę do mnie podobna xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałas 2 razy ze nie masz chlopaka.. mniejsza z tym. Fajny temat na post, taki inny C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio? Jak wrócę do domu to poprawię. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oho teraz więcej o tobie wiem ;) ♥

    OdpowiedzUsuń