8.04.2016

LBA #4 #5







Hejka, misie! Dzisiaj przychodzę do Was z LBA :)
Nominowały mnie dwie wspaniałe osóbki: Lexi Love i Patty;* Super
Oh... Bardzo Wam dziewczyny dziękuję ;*

To zaczynamy!


Pytania od Lexi Love [Blog]

1. Lubisz mnie?
No jasne! :*

2. Od kiedy prowadzisz bloga?
W wakacje mój blog skończy 2 latka *-*
Oficjalnie prowadzę go od 19 sierpnia 2014r. <3

3. Jesteś komunikatywna?
Oj, jestem bardzo nieśmiała, ale jeśli kogoś bliżej poznam to się otwieram i normalnie rozmawiam :)

4. Masz jakieś zwierzę?
Mam psa, Yorka. Wabi się Teoś i niedługo skończy 6 latek :D

5. Masz chłopaka?
Nope :c

6. Lubisz jeść ostre potrawy?
Tak, ale nie bardzo ostre, takie lekko pikantne :)

7. Jakiego koloru są twoje oczy?
Gdy byłam mała, były ciemnobrązowe, a teraz są zielono brązowe.

8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Żebym go miała... Ale np. w wakacje, czy ferie lubię wtedy rysować, pogram trochę w simsy, piszę rozdziały, jeżdżę na rowerze i więcej mi się nie przypomina xD

9. Co chcesz robić w przyszłości?
Kiedyś chciałam być kimś związanym z dziećmi, ale zrezygnowałam z tego. No, może coś zostało, bo chcę dubbingować bajki Disneya *-*

10. Akceptujesz siebie taką jaką jesteś?
W 99% tak :D Zaakceptowałam to, że mam coś nie tak, co może kiedyś mi się nie podobało, ale teraz się sobie podobam :)

Pytania od Patty;* Super [Blog]


1. Jak masz na imię?
Julia, witam :D

2. Ile masz lat?
30 kwietnia wybije mi 14, już niedługo :P

3. Twoje hobby?
Hmmm, nie wiem. Lubię wszystko po trochu. Lubię śpiewać (co mi raczej nie wychodzi xD), tańczyć, rysować... Nie wszystko mi wychodzi, ale ja to robię dla siebie, dla przyjemności :)

4. Ulubiony film?
To mi zadałaś pytanie :/ Jak podoba mi się jakiś film to nie patrze na tytuł, nie obchodzi mnie to zbytnio :P O, mam! Właśnie z tobą rozmawiam i przypomniałaś mi! Cała seria "Zmierzch".

5. Ulubiony serial?
"Violetta" no bo jakby inaczej :D

6. Jaki masz cel w życiu?
Spełnić swoje marzenia. Ostatnio ciągle proszę tatę o zgodę na obóz Young Stars Camp, a on nie chce -,- I powiedziałam mu, że to jest moje marzenie, a przecież marzenia nie przychodzą same, bo o nie się walczy. To tatę zatkało :D haha xD

7. Czytasz mojego bloga? Jeśli tak, co o nim sądzisz?
Możesz być ze mnie dumna, bo w końcu zaczęłam. Jestem gdzieś tam, gdzie stali się dorośli. I patrzyłam trochę na te najnowsze i powiem ci, że robisz ogromne postępy. Cudowna fabuła, masz świetne pomysły. Daj ich troszkę... :*

8. Od kiedy piszesz bloga?
19 sierpień 2014r. <3 Tego nie da się zapomnieć :c <3

9. Skąd pomysł na twoje opowiadanie?
Nie wiem, naprawdę. Nie pamiętam :o Wszystko przychodzi tak nagle. Idę chodnikiem - pomysł. Siedzę na lekcji - pomysł. Jadę samochodem - pomysł. Widzę zakochaną parę - pomysł. Jetsem w sklepie - pomysł. Ja tam się cieszę. Gorzej, jak nic mi nie przychodzi do głowy i jest jedna wielka pustka :c xD

10. Ulubiony aktor/aktorka?
No oczywiście, że Martina Stoessel i Jorge Blanco :D

11. Lubisz fantastykę?
Szczerze? Nienawidzę!

Nominuję tylko dwie osoby, bo msze ponadrabiać wasze blogi :)
Nominuję:

Natusia Bambino [Blog]
Karisia V-lover [Blog]

Pytania: 
1. Kto wie o tym, że prowadzisz bloga?
2. Jaki jest twój lubiony cytat?
3. Lubisz białą czekoladę?
4. Jakiego koloru aktualnie masz na sobie skarpetki?
5. Co lub kto zainspirował cię do założenia bloga?
6. Czy pisanie sprawia ci przyjemność, czemu?
7. Co było pierwsze: kura, czy jajko?
8. Dlaczego pudełko od pizzy jest kwadratowe, pizza okrągła, a kawałki pizzy trójkątne?
9. Opowiedz o swoim najlepszym wspomnieniu.
10. Co sądzisz o moim blogu? :)


CZY WY TO WIDZICIE? LEONETTA! JORTINI! AWWWW <3 <3 <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz