1.04.2016

USUWAM BLOGA

Hej...

To prawdopodobnie ostatni post na tym  blogu.

Po prostu nie wyrabiam.

Szkoła

Problemy

Dziękuję za wspólne 1,5 roku.

Żegnajcie, Kocham Was.

Niunia ;*

















Prima Aprilis! 



Prima Aprilis!



Nie, nie usuwam bloga xD 
Haha, przepraszam, jeśli ktoś się przestraszył xD

Zrobił Wam ktoś (oprócz mnie :P) dzisiaj jakiś żart?


Mi tata -,-
Mój tata wychodzi do pracy wcześniej niż ja wychodzę do szkoły. Kończyłam już śniadanie i nagle dzwoni tata. Odbieram.
Tata: "Julka, ja nie wiem jak ty wyjdziesz z domu, bo drzwi na klatce się zatrzasnęły".
Ja: "Coooooo?? Ale jak?"
Tata: "No nie wiem. Pamiętasz, kiedyś też się zatrzasnęły".
Ja: "Nie, ale to w takim razie gdzie ty jesteś? Jak wyszedłeś?"
Tata: "Zapukałem do sąsiadki na pierwszym piętrze i wypuściła mnie balkonem."
Ja: "Cooooo? To jak ja mam wyjść?"
Tata: "No nie wiem. Może też do niej idź, to cię jakoś spuści z tego balkonu może."
Ja: "Nie, tato. Ja nie będę wychodzić żadnym balkonem!"
Tata: "Prima Aprilis!"
A ja takie : "Nieeeee!" xD

A w szkole ja i reszta dziewczyn z mojej klasy wrobiłyśmy dwie dziewczyny, że będzie sprawdzian z biologii i, że my wszystkie umiemy, a one jak widać się nie nauczyły. I doszło  do tego, że jedna z nich zadzwoniła po mamę, żeby ją odebrała ze szkoły xD xD xD Na szczęście szybko wszystko wyjaśniłyśmy i jej mama nie musiała niepotrzebnie zwalniać jej z lekcji, haha :D

A potem klasowo wymyśliliśmy "klasową bombę" xD Jedna z dziewczyn na polskim włączyła youtuba i filmik jak jest takie "piiiii, piiiii, piiii, piiii, pi, pi, pi, pi, buuuuuuum!" (odgłos pikającej bomby, która potem wystrzela). Jeden z chłopaków miał głośnik, który podłączył do tego telefonu. No i jak była cisza to Ola włączyła ten odgłos, rzuciła kulką papieru pod tablicę i krzyknęła "Bomba!". I wszyscy w pisk i pod ławki się położyliśmy xD.
Pani od polaka się wystraszyła tego pikania i kulki, a potem się śmiała.
Pani od geografii to samo.

Może nie było to jakieś nie wiadomo co, ale klasowo. I mieliśmy przy tym fajną zabawę, haha :D


A wy, zrobiliście komuś żart? :D





4 komentarze:

  1. Zabije Cie. Czytam nagłówek i takie wtf, zaraz jej napisze co o tym mysle. A tu zjezdzam dalaej 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabije Cię Julka. Czytam i sobie myśle ,,Czy ona zwariowała?" A tu prima aprilis.
    Mnie to akurat jedyna ty zrobiłaś ze mnie żart. Całe dwa tygodnie siedzę w domu. Raj mam. Wolne od szkoły. Ferie wielkanocne. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju.. Co to za żarty !?
    Walnąl cie ktoś kiedyś ???
    Uh
    Zleklam się .hahaha
    Buziak
    Violetta vilu

    OdpowiedzUsuń