3.09.2014

Proszę, proszę, proszę...

Słońca, jest mi strasznie przykro, bo nikt nie komentuje. Rozumiem, że szkoła, a z tym idzie nauka, wycieczka, czy zakupy z koleżanką. Ale zobaczcie, ja tak ciężko się staram. Siadam po szkole na komputer i piszę 2 GODZ. . Poświęćcie mi, choćby minutkę i napiszcie, czy wam się podoba, czy nie, dajcie pomysły. Jesteście częścią tego bloga. Bardzo was kocham, jest już 196 wyświetleń, ale nie piszecie.
Ostatnio dostałam od kogoś komentarz: " kiedy następny?". Nawet nie wiecie jak się szczerzyłam do monitora, a potem skakałam z radości. Bo wiem, że ktoś, go czyta, ale piszcie też czy się podobał, bo to też ma duże dla mnie znaczenie. NIE WIEM CZY JEST SENS PISANIA TEGO BLOGA. Tak, wiem, że dopiero zaczęłam, ale jest mi strasznie przykro, nie wiem, co o tym myśleć. SKORO CZYTACIE, TO SKOMENTUJCIE, BO TO MOTYWACJA DO DALSZEGO PISANIA.

CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ

Całuję mocno, moje kochane V-loverki!

Julia :*

4 komentarze:

  1. kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. Ładnie piszesz. Zapraszam do mnie: http://pj-i-5b-moja-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń