15.11.2015

LBA #3

Witajcie! xD
Jak sam tytuł mówi - zostałam po raz trzeci nominowana do LBA. Bardzo za to dziękuję mojej kochanej przyjaciółce Natusi Bambino z bloga http://bars-and-melody.blogspot.com/
Takie wyróżnienie ^^

No to przejdźmy do pytań.

1.Dlaczego postanowiłaś prowadzić bloga?
Wiesz o tym najlepiej xD Kochałam (nadal kocham) Violettę, a zarazem pisać opowiadania. Mimo, że na początku mi to nie bardzo wychodziło to z czasem było coraz lepiej. Dlatego postanowiłam stworzyć tego oto bloga. Ale nie byłoby mnie już tutaj dawno, gdyby nie wasze wsparcie <3

2.Kto jest twoim największym idolem?
Martina Stoessel :)

3.Czytasz książki? Jeśli tak, to jaka jest twoja ulubiona?
Czytam, ale kiedyś bardziej lubiłam. Moją ulubioną jest "7 razy dziś". Jeszcze jej nie skończyłam, ale jest świetna. Polecam :D Taka młodzieżowa.

4.Jaka była twoja najgłupsza decyzja w życiu?
Nati, naprawdę? Nie pamiętam. Ostatnio kłóciłam się z nauczycielka xD To nie jest takie głupie :/ Nie, naprawdę. W tej chwili sobie tgeo nie przypominam :( Może jak mi się przypomni to napiszę Wam pod którymś z rozdziałów :)

5.Oglądałaś lub czytałaś Następców? Jakie masz zdanie o tym filmie bądź książce?
Nie, niestety nie :(

6.Jakiej muzyki słuchasz?
Ostatnio mam fazę na "A thousand years", "Roar" i "Shut up and dance with me" ;D

Jeszcze raz dziękuję ;*

A teraz pytanka i nominacje ode mnie :)

1. Co lubisz w szkole? (musisz powiedzieć xD)
2. Jak wyobrażasz sobie przyszłość?
3. Kim chcesz zostać z zawodu i dlaczego?
4. Co myślisz o wymyślonej przez fanki parze Jortini?
5. Gdzie byłaś za granicą?
6. Jaką siebie widzisz za kilka lat?
7. Po jakim języku umiesz mówić?
8. Powiedz 3 dobre rzeczy o swoim opowiadaniu.
9. Co zmieniłabyś w moim opowiadaniu? Jakieś błędy?

A nominuję moje kochane dziewczynki :)


Kocham ;*
Dziekuję Nati <3

3 komentarze:

  1. Gratuluje nominacji ;**
    Należy się ;)
    I bardzo dziękuje <33
    Postaram się szybko dodać xd
    Kocham ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana gratuluję ♥
    Zasłużyłaś :))
    Ale ja niestety nie przyjmuję nominacji :)
    K. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję <3!
    Dziękuję też za nominacje xx
    Aria xx

    OdpowiedzUsuń