1.11.2015

Surprise!

Tak, w końcu nastał ten moment, w którym mogę wam wyjawić tą wielką tajemnicę ^^ Mogliście się w sumie domyślić, bo była wskazówka w zakładkach od tygodnia :P
A więc... Co to za niespodzianka? (Ja też na nią czekałam :P)

Szablon! Oto nowy wygląd bloga! 
Zamówienie złożyłam na blogu Szablono - Sfera u Hope ♡ Jeju, to taka kochana duszyczka ♡ A taka utalentowana ♡ Prawda, że szablon jest śliczny? No genialny! Taki jaki chciałam - delikatny. I te kółeczka :D

Chciałam z całego serduszka podziękować Ci, Hope za poświęcony czas na wykonanie szablonu jak i rozmowę ze mną :P,  ale także za rady i pomoc. Chciałam Ci także powiedzieć, że robisz wspaniałe prace i, że jesteś do tego stworzona. Jestem bardzo zadowolona z szablonu i na pewno będę cię polecać :D Chyba już po raz setny Ci dziękuję!

Nawet nie wiecie jaka była moja radość, gdy po raz pierwszy ujrzałam ten cudny szablon ♡ Zakochałam się w nim ♡
A wy? Podoba wam się nowy wygląd bloga?


PS. Planuję napisać One Shota ;o

10 komentarzy:

  1. O cholerka!
    Szablon jest cudowny <333
    Ja wiedziałam o tej niespodziance hihi ;)

    Na podglądzie szablonu są inne strony :/
    Jeśli masz problem z stronami to pomogę xdd
    Nagłówek jest śliczny, nie mogę przestać na niego patrzeć
    <333333333
    Czekam na nexta
    Buziaki

    Lexy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny,prawda? <3
      Tak, jest problem ze stronami, bo blogger nie chce współpracować i kod nie działa :/ Ale Hope taka kochana, że stara się to naprawić.
      Dziękuję za dobre chęci ;*
      ... i opinię :D

      Usuń
  2. śliczny<33333Taki słodki.Dobra robota hoppe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście jortini jak zwykle zapomniałam i gorące buziole dla Ciebie kochana Niunia:)*****Miłego wieczorku Ci życzę <33333Kocham

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co ;*
    Dla mnie to przyjemność i dziękuję za polecanie naszej szabloniarni, to dla nas niezmiernie ważne i naprawdę, cieszę się, że sprawiłam ci tym przyjemność :*

    Hope

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę, proszę. Polecam się na przyszłość xD
      Kocham :*

      Usuń
  5. Śliczny. Strasznie mi się podoba.
    Boski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon przepiękny!
    Cos tak myślałam, jak zobaczyłam szablon na SS xd
    Naprawdę piękny <3
    Kerry

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon przepiękny *.*
    No po prostu cudny <3
    Dobra robota Hope
    Naprawdę piękny <3
    Pozdrawiam
    Karolaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny szablon *-*
    Zakochałam się.
    <3

    OdpowiedzUsuń