24.01.2016

Wyniki konkursu!

Tadam, tadam, tadaaaam!

Witam państwa bardzo serdecznie...

Hej! :D
Dzisiaj ten szczególny dzień dla uczestników konkursu.
 Wyniki wynikami, a ja chciałabym coś powiedzieć.

Wszystkie prace były wspaniałe. Zadziwiacie mnie swoim talentem, dziewczyny, naprawdę! Z Karinką miałyśmy problem, żeby wybrać te trzy główne miejsca. Prace przysłało 5 dziewczyn. Dziękuję Wam za to z całego serduszka, bo nie sądziłam, że nawet dwie się pojawią. Przypominam o nagrodach.

Nagrody         Chciałam dopowiedzieć, że wszyscy uczestnicy dostaną dyplomy

1 miejsce




  • opublikowanie One Shota
  • promowanie bloga przez trzy tygodnie
  • dedykacja 8 rozdziałów
  • zdradzę kilka rzeczy, które odbędą się w następnym rozdziale
  • link bloga będzie przez miesiąc (od ogłoszenia wyników) widniał w zakładce "Polecane"
  • kolaż z jakąś osobą, którą sobie wybierzesz
  • krótki wywiad


  • 2 miejsce
    • opublikowanie One Shota
    • promowanie bloga przez dwa tygodnie
    • dedykacja 6 rozdziałów
    • zdradzę coś, co odbędzie się w następnym rozdziale
    • link bloga będzie dwa tygodnie (od ogłoszenia wyników) widniał w zakładce "Polecane"
    • będziesz mogła mi pomóc wymyślić akcję na następnie rozdziały (jeśli chcesz)


    3 miejsce

    • opublikowanie One Shota
    • promowanie bloga przez tydzień
    • dedykacja 4 rozdziałów
    • link bloga będzie dwa tygodnie (od ogłoszenia wyników) widniał w zakładce "Polecane"
    • dyplom z jakąś osobą, którą sobie wybierzesz
    • Opowiem na jedno pytanie związane z następnym rozdziałem
    Wyróżnienie
    • opublikowanie One Shota
    • dedykacja 2 rozdziałów


    No, to teraz czas na... Na wyniki!



    Wyróżnienia dostają...
    .
    .
    .
    Patty;* Super !!!
    Emily Comello !!!



    3 miejsce otrzymuje...
    .
    .
    .
    karolaaavlover !!!

    2 miejsce otrzymuje...
    .
    .
    .
    Mar tyna !!!

    1 miejsce otrzymuje....
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Aria !!!

    Wow, gratulacje dziewczyny! Bardzo się cieszę z wyników i mam nadzieję, że wy także. Dziękuję Karinie za pomoc w ocenianiu ;*Jeśli chodzi o nagrody typu "pytania do rozdziału", "zdradzenie kilku rzeczy w następnym rozdziale", "wywiad", "kolaż" to proszę te pytanie wysłać na mojego maila leonyvilu@wp.pl lub GG: 51762320
    Nie będę na takie pytania odpowiadać na blogu, gdyż to jest wasza nagroda, a inni nie muszą wiedzieć, co będzie, np. w następnym rozdziale. Tak? Rozumiecie? ;* Dyplomy już rozesłane :D Miłego dnia/nocy/ranka/wieczoru xD

    Jeszcze raz dziękuję za wzięcie udziału i bardzo wszystkim gratuluję! Jesteście wspaniali!




    9 komentarzy:

    1. Gratuluję wszystkim! ❤
      Kiedy pojawią się OS na blogu?
      Tak wiem jestem niecierpliwa :)

      Maddy ❤

      OdpowiedzUsuń
    2. Dziękuję kichane.
      Nawet na wyróżnienie nie zasłużyłam, ale to wy lepiej wiecie:)
      Pozdrawiam Patty;*
      Buziaczki♥♡♥

      OdpowiedzUsuń
    3. Jejku wielkie dzięki za to, że doceniłaś moją pracę. To strasznie miłe 😊😊

      OdpowiedzUsuń
    4. Wrócę jutro<33333Kocham:)****Cudny-jortini

      OdpowiedzUsuń