19.08.2015

Rok Bloga ♥

Kochani!
Dzisiaj mija rok bloga. Pierwsza rocznica.

19 sierpnia 2014 roku około godziny 15 założyłam tego oto bloga. Pomyślałam: A co. Lubię pisać, więc spróbuję swoich siły w blogowaniu. Wtedy jednak nie przypuszczałam, że pójdzie mi tak dobrze i zdobędę tylu wiernych czytelników. Nie raz przy tych moich początkach miałam ochotę usunąć bloga, ale nie poddałam się. Dzięki temu zwiększyła się oglądalność bloga. Z czego niezmiernie się cieszyłam no i nadal się cieszę. Czuję też, że zmienił się mój styl pisania. I chyba na lepsze! Nie wiem co by było, gdyby nie Wy i Wasze komentarze.

Pierwszy post  - Witajcie!
Pierwszy tytuł: Wieczna miłość nowej Leonetty
Adres bloga: newleonetta.blogspot.com
Pierwszy komentarz oceniający moje opowiadanie: [Klik] 

"Fajnie" ~ Anonimowy, 4 września 2014 r. 18:51
Rozdział 4 - Kocha...

Drugi tytuł: I Love You - Leonetta

Przez cały rok razem uzyskaliśmy:

  • 15 422 wyświetleń
  • 50 postów
  • 317 komentarzy
  • 13 obserwatorów

Oglądalność w wielu krajach. Cały czas się to zmienia, ale aktualnie bloga oglądają:

  • Polska, 424 (wyświetleń)
  • Wielka Brytania, 10
  • Niemcy, 9
  • Grecja, 9
  • Francja, 3
  • Kenia, 1
  • Stany Zjednoczone, 1
To wszystko to dla mnie jedno, wielkie WOW.
Bardzo ciężko jest mi w to wszystko uwierzyć. Nie mogę pojąć, że cały czas tu jestem i, że aż tyle osób docenia to, co robię. To wspaniałe! Nigdy nie przypuszczałam, że założę bloga, który tak się rozwinie. Może nie jest to najlepszy blog, ale wiem, że nie jest najgorszy, bo to właśnie Wy mi to udowadniacie ilością komentarzy, która cały czas wzrasta i motywuje.

Jestem naprawdę Wam wdzięczna i ciesze się, że wtedy kiedy miałam kryzys nie odeszłam. Nie poznałabym wtedy Was. A jesteście najlepszymi i najukochańszymi czytelnikami na całym świecie.

Dziękuję wszystkim tym, którzy skomentowali chociaż raz moje posty.

Dziękuję wszystkim tym, którzy komentują już przez dłuższy czas, są ze mną i mnie wspierają. 

Dziękuję za to, że ze mną byliście przez równy rok. 
To dla mnie ogromne szczęście i radość.

Dziękuję! 



PS. Chcecie konkurs na One Shota?

12 komentarzy:

  1. Jestes cudowna i masz wielki talent
    Dużo pracy wkładasz w tego bloga
    Wiec zasługujesz na to<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje ci tego wspaniełego bloga!!! :*
    Masz wielki talent aż pozazdrościć
    Dużo pracy włożyłaś w tego bloga żeby był właśnie taki jaki jest więc zasługujesz na to wszystko <3
    Karolaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje!
    Nie jestem tu od założenia blogu, ale jestem teraz i tu zostanę ;)
    Naprawdę świetnie piszesz i w pełni należy ci się tyle odwiedzin!
    Mam nadzieje, że jeszcze dłuuugo z nami zostaniesz :D
    Kocham ♡
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację kochana <333333 Widać że masz talent <33333 Twoje opowiadanie wciąga <33333 Widać Twoje zangażowanie,poświęcenie i pracę jaką w to wszystko wkładasz <33333 W pełni na to zasługujesz <33333 Jesteś taka kochaniutka <333333Buziole gorące dla Ciebie :);):)****** Pozdrowionka <333333 jortini

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluuję Ci tak cudownego blogacza. <333

    OdpowiedzUsuń