24.12.2015

30 000 wyświetleń na blogu!


Aaa! Skarby moje <3 
Spełniliście moje życzenie świąteczne. Dziękuję za taki bardzo miły prezent od Was, czyli 30000 wyświetleń! Jejku, naprawdę sprawiliście mi ogromną radość :D Mówiłam, że chcę dobić do tylu wyświetleń? I się spełniło! Jesteście wspaniali, naprawdę. Nie wiem jak wam się odwdzięczyć! Kocham Was bardzo mocno i dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie <3 Kochane... <3 Bardzo dziękuję <3

Wesołych świąt i jeszcze raz dziękuję! Te emocje... Aww :D

A za kilka godzinek jemy xD Będę gruba :P

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale to wasza zasługa przede wszystkim ♡

      Usuń
  2. W dniu radosnym oczekiwanym, gdzie gasną spory,goją się rany życzę Ci zdrowia,życzę miłości.Niech Jezus w sercach zagości,szczerości duszy,zapachu ciasta,przyjażni która jak kwiat wzrasta.Kochanej twarzy co rano budzi i wokół pełno życzliwych ludzi.Słońca gdy wokół pochmurno.Uśmiechu który rozjaś

    OdpowiedzUsuń
  3. rozjaśnia świat.Miłości co nie ustaje i wiary w każdy dzień.Ziemi co staje się rajem kiedy nam dobrze jest.Marzeń co się spełniają,bliskich co nas kochają Wesołych kochana<3333Buziolki:)***** kocham -jortini

    OdpowiedzUsuń