5.12.2015

Konkurs!

Ogłaszam Konkurs!

Nadchodzą święta, jest troszkę czasu, więc postanowiłam coś tu zrobić. Może teraz się uda i kilka osóbek wyśle zgłoszenie? :) Od razu uprzedzam, że anonimki także mogą brać udział. Wszyscy jesteśmy tacy sami :)

O co chodzi?
Konkurs polega na napisaniu One Shota. 
  • para dowolna
  • tematyka dowolna
  • bohaterowie muszą być z serialu "Violetta" aktorzy w nim grający
  • długość: trzy strony, rozmiar czcionki 12 "Times New Roman" lub któraś, która ją przypomina 
  • możecie oczywiście wysłać prace, które już kiedyś wysłaliście, ale muszą być całkowicie wasze.
  • prace wysyłacie na maila: leonyvilu@wp.pl
  • czas wysyłania prac macie do 6 stycznia 2016r. 
  • aby konkurs mógł się odbyć, muszą wziąć udział przynajmniej 4 osoby.
  • można wysłać tylko jedną pracę
Jeśli macie jakiekolwiek uwagi, czy pytania proszę pisać pod tym postem w komentarzu, a na pewno pomogę :) Jeśli będzie potrzeba mogę także przesunąć datę oddania prac :D

Nagrody

1 miejsce:
  • opublikowanie One Shota
  • promowanie bloga przez trzy tygodnie
  • dedykacja 8 rozdziałów
  • zdradzę kilka rzeczy, które odbędą się w następnym rozdziale
  • link bloga będzie przez miesiąc (od ogłoszenia wyników) widniał w zakładce "Polecane"
  • kolaż z jakąś osobą, którą sobie wybierzesz
  • krótki wywiad
  • dyplom
2 miejsce:
  • opublikowanie One Shota
  • promowanie bloga przez dwa tygodnie
  • dedykacja 6 rozdziałów
  • zdradzę coś, co odbędzie się w następnym rozdziale
  • link bloga będzie dwa tygodnie (od ogłoszenia wyników) widniał w zakładce "Polecane"
  • będziesz mogła mi pomóc wymyślić akcję na następne rozdziały (jeśli chcesz)
  • dyplom
3 miejsce:

  • opublikowanie One Shota
  • promowanie bloga przez tydzień
  • dedykacja 4 rozdziałów
  • link bloga będzie dwa tygodnie (od ogłoszenia wyników) widniał w zakładce "Polecane"
  • dyplom
  • Opowiem na jedno pytanie związane z następnym rozdziałem
Wyróżnienie:
  • dyplom
  • opublikowanie One Shota
  • dedykacja 2 rozdziałów
Zapraszam :D

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej wezmę udział w konkursie. Mam już prawie skończony OS
    PS. To ja Karolaaa-anonim, w końcu założyłam konto
    No to kochana szykuj sie na mojego One Shota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czekam :*
      I dziękuję ♡

      Usuń
    2. Mam pytanie czy np powiedzmy ze np violetta i leon bedą głównym bohaterami to moge zmieniać pokrewieństwo np ze digo i leon sa braćmi albo czy mogą być dodatkowe osoby nie z serialu ale zmieniać imiona np ojcu viletty itp.????

      Usuń
    3. Albo czy Np violetta moze mieć siostrę???

      Usuń
    4. Tak, jasne :D
      Chodzi najbardziej o głównych bohaterów, żeby byli z serialu lub byli aktorami z Violetty np. Tini, czy Jorge ;)
      Pokrewieństwo także możesz zmienić. To jest twoje opowiadanie i możesz tam zrobić wszystko :D
      Mam nadzieję, że pomogłam :*

      Usuń
    5. Tak bardzo dziękuje<3

      Usuń
  4. Ja już wysłałam mam nadzieję, że się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja biorę udział! Też robię konkurs na OSA :)
    Emily ♥

    OdpowiedzUsuń